Sekcja strzelecka

Sekcja strzelecka
Sekcja strzelców 1st CPB

czwartek, 15 maja 2014

Skąd pomysł na Rekofelieton?

Dzięki mojemu koledze z harcerstwa zrozumiałem, że mogę swoje przemyślenia o środowisku polskiej rekonstrukcji, w tym jej wąskim zakresie jaki znam, przelewać na papier. Tzn. na ekran komputera i do internetu, oczywiście. Dzięki Adaś!
Najpierw na www.blogpublika.com  a teraz już "u siebie".
Znajdziecie tu moje spojrzenie na świat rekonstrukcji, edukacji historycznej i tego co z historią robi nasza rzeczywistość, zwłaszcza z historią drugiej wojny światowej.
Na początek przerzucę tutaj moje felietony, które już ujrzały światło dzienne, ale tutaj we wspaniały sposób zrobią podstawy do dalszej pracy.
Na początku szata graficzna nieco uboga, ale mam swoją recenzję filmu "Powstanie Warszawskie" i chcę wrzucić póki świeża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz